HP dv3 Pavilion dv3-2250ed Entertainment Notebook PC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP dv3 Pavilion dv3-2250ed Entertainment Notebook PC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

dennis 05-02-2010

We hebben deze notebook nu een paar dagen in gebruik en zijn zeer enthousiast! Zeer helder beeld. Ik was bang dat het scherm te klein zou zijn (we hebben ook nog een 17" laptop) maar dat is zeker niet het geval. Touchscreen werkt erg goed, is wel even wennen maar na een paar dagen zit ik op mijn werk ook al tegen het scherm van mijn PC te tikken....dat is alleen geen touchscreen..

Geluid is ook erg goed, onvoorstelbaar dat dit uit die kleine speakers kan komen.

Het geheel voelt degelijk aan maar dat zijn we gewend van HP.

Vormgeving is goed voor elkaar. Het subtiele printje op het deksel zou niet mijn 1e keus zijn maar echt lelijk is het niet.

paqfil 31-12-2009

Deze laptop onlangs na veel wikken en wegen (DV3 of TX2)aangeschaft vanwege klein en krachtig concept en W7. Touchscreen is leuk maar werkt niet met stylus. Heeft echt vingertop-touch nodig en dat is op deze resolutie bij 13" met dikke vingers wel eens lastig. Ook wordt je screen daardoor lekker sticky. Screen kan niet worden omgedraaid en neergeklapt zoals bij de TX2. Zou wel makkelijk zijn geweest ook als tablet te gebruiken. Ik ben het eens met vorige reviews dat de ventilator inderdaad prominent aanwezig is maar dat constant koelen kun je in de BIOS (fan always on = disabled) uitzetten.
Ik heb geen ervaring met CS4 maar de G105M geeft superstrak beeld. Touchpad vind ik erg gevoelig. Screen sluit zonder slotvergrendeling.
Tbv film via HDMI afspelen dien je wel te beschikken over een Bluray of DVD met digitale audio want er zit geen audio-uitgang of de DV3.
In totaliteit mooie degelijke laptop.

TacoRojo 14-11-2009

Sinds gisteren in mijn bezit. Apparaat voelt degelijk en de subtiele print op de behuizing vind ik wel aardig. Touchscreen en Windows 7 werken op het eerste gezicht goed samen. HDMI uitgang om films/foto's/etc in goede kwaliteit op grote tv te kunnen kijken is waardevolle eigenschap van de laptop.
Ik sluit me aan bij de vorige reviewer: de ventilator is prominent aanwezig, zal wel te maken hebben met de combinatie van klein en krachtig, maar ik hoop dat ik me daaraan niet ga storen... Maar al met al een mooi exclusief apparaat!

Bartessnl 31-10-2009

Mooie machine. Strak design, goede prestatie en dat touchscreen werkt erg leuk... al gebruik ik hem niet veel.

Klein, compact. Ben blij met de aankoop.

een minpuntje dat de ventilator veel draait....